awenka84 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Det er jo ikke noe særlig delikat med en pudding mage. Og det er jo litt fint når magen er stram og liten. og ikke ser ut som en holder på å sprenges... HVa sier dere?
Gjest eelis+guttespire Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Det kommer helt an på øyet som ser, og den enkeltes mage :-)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Synes alle gravidmager er fine jeg....finnes ikke noe vakrere eller mer sexy en en kvinne som går gravid.
Silje_vanilje Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Enig i at alle gravidemager er fine og at ingenting er finere enn en gravid dame
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Tja, jeg syns ikke gravidmager er noe særlig fint i det hele tatt jeg, da. Men det peneste må vel være når den er en liten kul, det er sjarmerende. Det verste er når man begynner å bli så svær og tung at man blir en plage for seg selv, stanger i dører etc. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå