umuliusen Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Har vært hos gynekologen siden vi ikke klarer å bli gravide etter mine SA og MA. Ble undersøkt med ultralyd, håpte at jeg skulle få høre at vi hadde klart det denne måneden siden jeg hadde mensen 11.juni og vi har forsøkt iherdig siden det, men neida. Han sa at det så ut som om jeg ikke hadde hatt eggløsning denne måneden. Jeg har skjønner ikke helt dette. Trodde ikke det gikk an, trodde liksom at mensen var egget som ikke hadde blitt befruktet og dermed kom ut...jeg er helt grønn...glemte å spørre skikkelig. Han foreslo å sette meg på dette som mange av dere andre her inne går på for å få eggløsning. Hvilke bivirkninger opplever dere? Jeg er redd... Kan jeg risikere at det kommer en hel haug med egg på en gang? Går jeg fortere "tom" for egg? Kommer man fortere i overgangsalderen når man tar dette?
ny83 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 hei. d heter pergotime, og er ikke noe farlig. d kan skje at flere egg blir modne og at du kan få tvillinger, men tror ikke d skjer så ofte. d er hormoner som hjelper deg og bli gravid. venninna mi gikk på d, for de sleit med og bli gravid, hun hadde sjeldent eggløsninger. hun blei gravid på første forsøk og har en nydelig beby:) masse lykke til, d er bare og ta i mot den hjelpa man kan få!!
umuliusen Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Takk for svar....går og venter på mensen disse dager. Det virker jo forlokkende å prøve pergotime. Jeg tror vi prøver..denne eller neste måned..kan ikke bestemme meg..Hadde så inderlig håpt at det gikk uten å ta slike medikamenter, men... Er det noen som har forsøkt med akupunktur?
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 pergo er ikke så ille som mange skal ha det til... har blitt mer trøtt, og kaldsvetter litt etter at jeg har tatt en kur.... men det øker jo sjansene da.... har også prøvd akupunktur.. det er absolutt å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå