Gå til innhold

2. UL i morgen...8uker(gruer meg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, jeg gruer meg så fælt. Har hatt to små blødninger hittil, men begge uten smerter. Forrige gang jeg var på UL (2 uker siden) så vi en liten nurk på 2mm,men fikk ikke sett hjerteaktivitet..:O/ . legen mente jeg da var uke 6+0 og at dette var for tidlig ift hjerteaktivitet. Skal dit i morgen på ny UL for å se om det har utviklet seg til noe mer. Er så bekymret for at noe skal være galt med den lille. Har vært prøver i 1og1/2år og håper virkelig at dette skal gå bra... :O/ Noen med lignende opplevelser som har endt positivt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille positive historie ligger nå i senga og sover- 9 mnd gammel =)

Fikk styrtblødninger 1 april 2008- tenkte at nå går det til helv... igjen. (Hadde 2 SA etter hverandre, hvor siste gang var tvillinger som kom med 14 dagers mellomrom, fødte deretter en gutt som i dag er 3,5 år).

Kom meg til legen med utblødde bukser og nattbind- det bare fossa ut!

Ble sendt videre fra legevakta til Ullevål. UL kunne ikke si meg noen ting- var visst altfor tidlig. DVS de så at det var ett foster der, men ikke noe hjerteaktivitet foreløpig. Fikk beskjed om å komme tilbake uka etter.

Ble sykemeldt med det de kalte truende abort, med beskjed om å ta det rolig!

I mellomtiden blødde jeg så mye at jeg ikke helt visste hva jeg skulle dekke til med, alt ble rødt! Masse klumper og dritt =/

Uka etter på ny UL fikk jeg mitt livs overraskelse- en sprell levende liten reke som turna rundt. Viste seg at jeg hadde en morkake som lå foran, og lå og blødde. Var helt ufarlig.

Blødde en hel mnd =(

Blødde forresten i svangerskapet med guttungen også- uten at noen kunne forklare meg hvorfor.

Ønsker deg ihvertfall lykke lykke til!

Skrevet

tusen takk for at du tok deg tid til å svare på innlegget mitt... Fikk meg til å bli litt roligere før jeg dro :o) kom akkurat hjem fra UL nå. Der fikk jeg se en liten spire på 12,4mm med bankende hjerte å full av liv. kunne ikke helt tro at det var sant der og da!! :o) håper h*n klamrer seg fast og vokser seg stor. skal tilbake på UL om 4 uker igjen. er ganske lettet nå,etter 2uker i uvissthet... :)

Skrevet

Det er en herlig følelse! :) håper du klarer å slappe litt av nå!!;) god klem

Skrevet

Så bra! Har tenkt mye på deg =)

Er en deilig følelse av å se det lille hjertet som banker....

Fikk beskjed om at så lenge man ser ett hjerte som slår, er det veldig veldig sjeldent at det går galt! Så din lille spire kommer nok tidsnok ut til deg- med hyl og skrik =D

Gratulerer så mye ihvertfall, og kos deg med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...