missButterfly Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 jeg har skrevet; Velkommen tilbake til Oslo, Maria! på statusen min..det er en venninne som flytter hjem igjen fra utlandet. Synes det ville virke koselig, men etterpå tenkte jeg at det virker "overlegent" eller litt rart? hva synes dere? hun er også fra oslo...
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hvorfor skulle det være overlegent? Hyggelig det vel
It's all about me Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Selv regarer jeg alltid på de som skriver slike personlige ting i statusen sin. Passer bedre i skrive på veggen til denne personen hvor de som kjenner han/henne ser det og ikke bare dine venner. Men men, meg om det.
missButterfly Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 ja jeg tenkte på det etterpå.... men ville liksom gjøre litt stas på henne...det var derfor jeg skrev d i statusen, kanskje dumt, men nå er det for seint.
missButterfly Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 hun svarte ikke noe på den, så det var derfor jeg tenkte d var dumt, eller hun synes det ble for personlig
Gjest Tale30 Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Det var ikke dumt, det var veldig koselig. Statusen viser jo det en person tenker på eller gjør akkurat der og da, og da er det vel stas for venninnen din at du syns det at hun kommer tilbake til Oslo er så viktig i ditt liv!! Jeg hadde blitt kjempeglad. Hun har vel bare ikke fått tid til å svare da..
missButterfly Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2009 Jeg ville gjøre litt stas på henne...men hun kommenterte på en annen post, men ikke den... det var derfor jeg reagerte. Jeg kan jo bare spørre henne når jeg ser henne da men tusen takk for at dere svarer
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 På nye facebook så kommer jo ikke alle status oppdateringer opp. Jeg får bare noen få opp, sammme med bilder. Det er irriterende, jeg ville gjerne hatt gamle facebook tilbake. Fikk for eksempel melding fra en venninne som lurte på hvorfor jeg ikke hadde kommentert bildene hun har lagt ut av sin nyfødte sønn. Men de kom ikke opp på min facebook side, jeg måtte gå til hennes side for å se de. Poenget mitt er at det er godt mulig hun aldri så det. Rart eller dumt er det aldri å være hyggelig.
missButterfly Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2009 får håpe det var det da jeg får spørre henne når jeg ser henne..
LilleStjerne Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Synes det var koselig gjort av deg, jeg. Selv hadde jeg satt pris på det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 jeg tror du tenker litt mye hun syns sikkert det var koslig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå