just_c Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 vi må kjøpe bilsete til å ha i bilen hos svigerfamilien.... dette setet tror jeg at jeg må kjøpe på nett for så og få sendt det til svigermor... setet blir brukt lite...bare fra flyplass og hjem så det viktige er at det er trafikksikkert..og må være enkelt å montere...og en fin pris... noen som har noen gode seter å anbefale .. evt noen som har salg?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Barnas Hus hadde ihvertfall nettopp tilbud på bilstoler. Vet ikke om det er enda. Vi kjøpte britax Multi-tech til snuppen. Det er "ekstra" sete som står i bestemors bil. Utrolig enkelt å feste! Tror vi betalte 2799 for det nå på tilbud.
just_c Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 dette bilsetet har vi til vår bil....synst det er så stort...blir så lite plass til de som sitter i førersetet..men utenom det er vi fornøyd.. multitec setet synest jeg også er så bratt i noen biler...her skal det flyttes i flere typer biler...så tar ikke sjansen på at det passer i alle bilene..;(
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 bare koselig å (kanskje) kunne hjelpe;-) Da kan jeg anbefale recaro. Det har vi i vår bil og det tar mindre plass enn f.eks: besafe... (de i butikken målte og prøvde for oss) Også er det lett å feste med isofix=) Kan de bilder av de her om du vil: http://smaattisene.blogspot.com/search/label/Bil
just_c Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2009 da får jeg sette meg ned og lese litt:) takk.. har du nå funnet svar på bilseteproblemet mitt nå så er jeg evig takknemlig;)smålei av å prøve lese meg fram til noe;) er det hjemmesiden din?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Du finner nok et sete tilsluttt;-P Selvom det ikke alltid er så lett å bestemme seg...Det er bloggen min ja=)
just_c Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2009 kjempefin blogg du har.. og nydelige unger:)
just_c Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2009 noe sier meg at vi ikke bor så langt unna hverandre.. men veldig fin blogg du har:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 Ååå? Nå ble jeg superduper nysgjerrig altså!!!=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå