Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene merket mindre liv, eller jeg kjenner jo at han lever og kjenner han rører på seg. bare at sparkene har blitt svakere og kansje ikke så ofte som før.Er det varmen tro?eller kansje han har snudd seg og sparker andre steder. Jeg er egentlig ikke bekymret, men burde jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei?

Skrevet

ca 27uker, glemte¨å skrive det jeg.. :)

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte.. Er idag 25 uker på vei.

Skrevet

dere trenger ikke være bekymret.

Det er vel etter uke 27 en skal kjenne liv hver dag? Syns og huske jordmor sa det.

Skrevet

Ja, jeg kjenner jo liv, hver dag, flere ganger om dagen, men ikke så sterke og så mye som det har vært...

Skrevet

har sikkert bare forandret stilling i magen.

HEldige du som har en baby i magen som du kjenner hver dag:) Gleder meg til jeg kommer like langt som deg.

Skrevet

Hei jeg har det likedan...det variere så veldig!! Kan være helt stille en hel dag der jeg bare "tror" jeg har kjent litt bevegelse. Mens andre dager hopper magen av sparkene... er 25+1 i dag. Jordmor sa det var normalt og at om jeg ikke kjente NOE på ett døgn skulle jeg ringe føden for sjekk. Godt å høre det variere med dere andre også...sliter med endel bekyringer rudnt dette selv..

Skrevet

Det er godt og høre at det flere som har det på samme måte. nå har jeg akkuratt ligget på sofaen og sett magen hoppe..hihi.. Har liksom ertet litt, dyttet forsiktig to ganger, og fått "svar" med to-tre dult på samme sted. Gjentatte ganger har dette skjedd. skikkelig gøy.

Kan jo være at de blir litt slæcke i varmen disse små også.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...