Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Var hos legen idag og fikk skrevet ut Sobril 10 mg som skal taes ved behov. Er ikke noe alvorlige saker men har ting som gjør meg veldig urolig om dagen. Har aldri brukt sånne typer medisiner før og fikk veldig god informasjon på apoteket, ble ganske skeptisk til å bruke de faktisk etter den informasjonen jeg fikk idag. Har hatt veldig behov for å ta en idag. Tok den 11.20 og gikk rundt og var nervøs for bivirkningene.\, men ingenting skjedde og syns heller ikke at de gjorde noen nytte. Har fått beskjed om at jeg kan ta 3 stykk i døgnet så tok en til ca 18.30 men føler at de ikke hjelper. Blir ikke roligere av de i det heletatt, føler egentlig at jeg kunne ha tatt en flourtablett istedentfor for det hadde ikke utgjort noen forskjell. Er det at Sobril ikke virker for noen? Noen her som selv har erfaring i forhold til Sobril? Takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 det er vel slik at dersom man går og er nervøs og kjenner etter virkninger så vil man ikke merke serlig mye av disse. Det er ikke mirakelmedisn eller hestedop disse tablettene da:) Når du har tatt en tablett så må du også selv gå inn for å slapper av slik at tablettene kan virke. Legg deg på sofan og hør på musikk feks. Da vil du nok merke at tablettenen hjelper deg å avspenne. For noen tar det en viss tilvenning før tablettene virker. Prøv igjen og prøv å slappe av et per timer så skal du nok se at det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå