Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 http://malindus.blogg.no/1246401961_ikke_les_dette_hvis_d.html#comment
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Det står i hennes overskrift at du ikke skal lese det hvis du har tatt abort. Det er også ganske støtende bilder der. Synes det er utrolig dårlig av deg å legge ut denne linken uten å advare mot sterke bilder, så håper alle leser dette før de går inn der iallefall. Abort eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Fy så GRUSOMT! Jeg har mistet min baby som var eldre enn den på bildet og det er var veldig vondt å se!!! Jeg mener IKKE abort er drap, det hadde heller aldri vert lovlig i norge om det var drap. Skjønner ikke at mennesker kan legge ut sånne bilder, så fælt!! Jeg hadde ikke selv tatt abort, men jeg respekterer de som gjør det for en god grunn! Off.. Dette var bare så vondt å se!
Gjest Tale30 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Det var voldsom kost. Likevel må jeg si at jenta er velartikulert og reflektert til tross for sin unge alder. Jeg tror nok at hun vil bli mer nyansert med årene, men hun må få mene det hun vil..
Gjest Tale30 Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Bare sånn for å ha sagt det: Jeg er ikke enig med det hun skriver, og jeg syns hun er voldsom i sine standpunkter.. bildebruken var under beltestedet, men hun imponerte meg likevel i måten hun skrev på.
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Jeg mener jeg er helt uenig med henne. Ellers syns jeg hun får frem meningen sin og poengene sine godt. Og at hun burde sjekke bildet hun legger ut litt nøyere.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 bloggen hennes blir jo dratt inn her hele tiden jo... Hun er 16 år og 2 barnsmor, jada jada... Forrige gang bloggen hennes ble diskutert (som jeg har sett) ble det diskutert hvor uansvarlig hun virket og at hun skrev så stygge ting om eksen sin. Hvem bryr seg om en fjortiss som er abortmotstander? Ikke jeg i hvertfall.
Gjest Tale30 Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Det er ikke samme person tror jeg. Denne jenta slår meg som særdeles oppegående selv om jeg ikke er enig i den abort greia
Gjest eelis+guttespire Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 Hm. Hun virker litt lite reflektert. Et foster er ikke et fullverdig liv uansett hva, det kommer helt an på hva man definerer "liv" som. Det blir litt skurr på linja da, å komme med pekefingeren og si "Hør nå her..", syns jeg. Annet enn det er dette blogginnlegget satt langt utenfor spissen, og er direkte kvalmt. Både med tanke på bildebruk og innhold.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Det er jo ganske tydelig at hun er 16 år og mamma, slik overskriften i bloggen hennes sier:-) Og veldig uvitende om livet!
Gjest Tale30 Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 Nå har ikke jeg lest hele bloggen da, men ut fra det jeg leser så gir hun meg mer enn det jeg forventer av en 16-åring. Kanskje jeg bare generelt sett undervurderer 16-åringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå