Den lille blå smurfen Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg trenger variasjon til pølsene og kyllingspyd! Gjerne tilbehør også!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 vi er ikke veldig fantasifulle, men her er i alle fall våre favoritter: Skinkebiffer eller andre biter av ren svin. kyllingfileter biffer hamburger noe som er kjempegodt, er å skjære poteter i båter, ta olivenolje og krydder på, og steike i ovnen på 220 grader i ca 30 min.
LillyLilly Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Elsker grillet kylling, marinert i chili eller hvitløks marinade (sånn ferdig fra butikken ), fisk er også en stor favoritt, laks, ørret og torsk spesiellt (samt hval, men det er vel strengt tatt ikke en fisk!) Som tilbehør vil jeg si at mais kolber er ett must, grillet, med smør og salt. Eller så har vi i det siste laget focatia (?) og hatt til. Griller også grønnsaker som sopp, paprika, cherrytomater og brokoli. Ellers så er det jo salater og potetsalater og sånn da. Håper jeg kom med noen tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå