Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har ingen venner, hadde ei, men hun har jeg mindre og mindre kontakt med (savner henne masse..), men det er kun jeg som tar kontakt, og hun er for opptatt til å "bry" seg om oss, selv om jeg har stilt opp masse for henne når hun virkelig trengte noen! Så nå har jeg ingen venner jeg sender mld til, eller som jeg er på besøk til, eller som jeg kan snakke med, og da mener jeg INGEN . Jeg er egentlig ei veldig blid og åpen kvinne, men er sjenert, og stenger meg litt inne, slik at jeg kan virke avvisende og sur , noe som jeg virkelig har lyst til å gjøre noe med. Har heller ingen "gamle" venner som jeg kan stikke på besøk til, selv om jeg bor på min hjemplass, føler meg fort i veien og at det ikke passer at jeg kommer på besøk! Hvordan skaffe seg venner, nå i voksen alder, på en naturlig måte? Og hvordan kan jeg bli mer trygg på meg selv, slik at jeg ikke virker så avvisende og slikt?? Er sjefen på jobben, så der er ting annerledes da, og derfor er det heller ikke naturlig å bli venner med mine ansatte (også er de 10 år yngre enn meg, og uten barn da..)!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 det er som jeg skulle skrevet det selv! Jeg er forsåvidt fortsatt ung da, 24 år, og "alle" på min alder har allerede nettverk og venner, og det virker ikke som de er interessert i å knytte flere nære vennskap Har ingen tips, men har selv tenkt å melde meg som enkeltemnestudent til høsten. Dvs ta et lite emne på 10 studiepoeng ved siden av jobben. håper å treffe folk der. Ellers kurs, sykurs, fotokurs, språkkurs vet ikke hva du er interessert i jeg? internett, babyforum, barnevognforum, litteraturforum, politikkforum, finnes fora for en hver interesse, og ofte treffer man folk der man har lyst til å treffe i virkeligheten,, Lykke til til både deg og meg!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 HI her! Jeg er 27 år da, så er forsåvidt ung jeg også da Har en sambo som jobber på sjøen, så har lite muligheter til å komme meg ut på kvelder på kurs eller lignende og treffe folk der, så må nok være noe med barna ser jeg for meg! Har tidligere skrevet ett innlegg på skravle, og ble da kjent med ei dame (som faktisk da bodde så nært at jeg kunne se huset hennes i fra mitt ), har litt kontakt med henne, men mest på msn/facebook, føler at alle er så opptatt, og at det blir bare mas og at jeg trenger meg på om jeg drar på besøk og slikt Så jeg ønsker jo noen venner som vi kan finne på noe sammen med, som ting går begge veien til, og ikke bare en tar kontakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå