Gå til innhold

Ang feber og febernedsettende...hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min hadde feber da hun kom hjem fra bhg i dag,hun fikk febernedsettende ca 2 timer før hun la seg,og da sank den til 38.Målte den igjen nå mens hun sov og den er steget litt igjen nå..Er det nødvendig å vekke henne og gi henne febernedsettende i løpet av kvelden hvis den stiger til over 39 igjen?eller bare la henne sove gjennom det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor er det en fordel med stikkpiller. Da trenger du ikke vekke henne for å gi henne en den? Jeg hadde gitt henne en ny etter 8 timer.

Skrevet

Da hun var mindre gjorde jeg det,men nå er hun 3 og det er helt umulig med stikkpiller...Hun simpelthen nekter,hyler og spreller...hun får flytende panodil m jordbærsmak,så må nok vekke henne da....

Skrevet

Så lenge barnet sover så ser jeg ikke vitsen i å gi barnet febernedsettende. Barnet våkner hvis det har det ubehagelig. Jeg ville heller hatt barnet på mitt rom, eller sjekket det noen ganger i løpet av natten.

Om barnet ikke er tydelig preget av feberen, så trenger man jo ikke bruker febernedsettende før de har feber over 40.

Men husk masse drikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...