Gå til innhold

Gode tips til barnehage-lunsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer har de ikke kokk i bhg og ungene skal derfor ha med seg lunsj selv...men begynner å bli lei kjedelig brødmat...noen tips til hva jeg kan finne på? Minsta er snart 2 år og veldig kresen...største er 4,5 år og ikke så kresen, men er slett ikke alt han spiser, nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*grove rundstykker m/ godt pålegg feks egg, skinke,ost,agurk,paprika.

*kornblanding og yoghurt

*knekkebrød m/ noe godt på

*fruktsalat

*matmuffins

har egentlig ikke så gode ideer jeg heller hehe. vanskelig disse matpakke greiern.

Skrevet

Grove vafler/pannekaker

matmuffins

Skrevet

Minsta har en pk All Bran flakes stående i bhg, så hun spiser ofte det. Har også bakt All Bran muffins som faller i smak.

Matmuffins skal jeg lage, ja...:o)

Grove pannekaker/vafler var også en god idè.

Skrevet

Hva er matmuffins?

Skrevet

Har ikke oppskrift foran meg akkurat nå, men mener det skal ligge på kokebok-siden et eller annet sted. Jeg har prøvd noen grove med yoghurt naturell, skinke og mais og ost.

Skrevet

vesla mi pleier og få laks eller ørret i taco lompe med salat og litt rømme blanda i .... ho elsker det :)))

Skrevet

Ungene mine hadde desverre ikke spist laks eller ørret...men ideen med tacolefse med et eller annet inni er jo veldig god! Hva kan jeg ha inni i såfall...? Skinke og grønnsaker evt? Er det noe godt..?

Skrevet

Nå når det er så varmt har mine barn med seg salat med pasta, ananas, vannmelon, paprika, agurk og tomat+ eventuelt andre ting som ungene liker... Og i dag hadde de oppskjært halgrov baguett med smør på i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...