Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hvem er Bård Ylvisåker samboer med, og hvordan ser hun ut? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Tror hun heter Helene Helgesen, blond med krøller. Nydelig.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Hvorfor lurer du pa det. Jeg kjenner de :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Nei, det er samboeren til Vegard. Bård sin heter Maria B. Lekva. Men finner ingen bilder av henne noe sted dessverre
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Gjør du? Så kult Kjenner du de godt? Han virker så forelska i henne og familien, er så søtt! Er han sånn i virkeligheten også? Derfor jeg spør hvem hun er, ble så nysgjerrig etter å ha vært med på forskjellige show med de og han har snakket om familien ofte
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 De bildene jeg har sett av hans samboer, er hun ei veldig vakker jente med blondt langt hår. Har ikke aning hva hun heter da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå