Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hva synes dere om dette navnet? guttenavn ja... jeg har "tygd" litt på det og synes det er et ganske ok navn...men nå vet jeg en gutt som heter det og han er en skjønn liten herremann... hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Håper du ikke er seriøs...? Grusomt "navn"!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Tenkte med en gang på det engelske ordet for keisersnitt, cecerian eller hvordan det skrives.. Lite hyggelig å hete et inngrep.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 søker du på navneguiden til venstre her, så blir det 0 treff, så navnet er på grensen til å ikke eksistere...., men siden du vet om en så... Navnet på sønnen min er faktisk ikke såååå ulikt, men kortere og "renere". ble litt for mye synes jeg
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Sønn? Kjenner flere jenter som heter Kiran..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Tror nok ikke det er mange som heter det..... men jeg kjenner faktisk en skjønn gutt som heter det..... HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 jau. Er jo et indisk navn, og der er det både et jente og guttenavn. For meg er det helt klart et guttenavn. Ifølge ssb er det 14 menn som heter det i Norge. Er jo flere navn som kan være til begge kjønn, Gerd er jo guttenavn i Tyskland, og Janne guttenavn i Finland. ..... Uff, føler at jeg må forsvare navnet hans nå, er jo bare dumt... Bryr meg ikke om hva andre mener om det likevel.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Hvis du ikke vil at ungen din skal bli mobba når h*n blir stor, så velger du hvertfall ikke det navnet.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 hvorfor skulle man bli mobbet for dette navnet fremfor alle de andre "rare" navnene der ute..?? det er jo mange "utenlandske" navn som er "verre " liksom.... HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 Ja, men nå er vi i Norge. Dessuten er det virkelig et stygt navn. Kiserian? Tuller du?!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #13 Skrevet 1. juli 2009 Joda, sikkert greit for de som liker slike navn. Jeg ville vel heller tenkt på noe slikt som Kieran, men.... Du kan jo kalle jenta(om du får en) Kesia, og så heter sønnen Kiserian. Blir fin kombo, det;)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #14 Skrevet 1. juli 2009 hoho, før jeg leste innlegget var jeg overbevist om at det var en med skrivevansker som ville snakke om keisersnitt.. og skulle flotte seg med å skrive ordet på engelsk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå