Gå til innhold

Hvorfor skryte av "gale" ting?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et dib-fenomen.. Altså, heller bli kalt hysterisk og hønemor enn å risikere livet til ungen min for å trosse HS....

Du er ikke kul før ungen din ligger på magen i vogna med teppe foran og du står ved siden av å røyker. Pass på at mme'n har stått fremme på benken hele dagen også. Bevares, legg ungen i bagnett på veien hjem.

Må jo ikke bli kalt hysterisk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som gjør alt det? Link takk?

Skrevet

Man mener vel ikke at man gjør "gale" ting da vøtt.

Skrevet

Altså, du skjønner vel at det er det samme som å skryte av at man har fyllakjørt og sånne ting vel? daa-aa...

Å gjøre alt det der er like kult som å røyke på barneskolen!! ;)

Skrevet

Hva er galt med å stå ved siden av vogna og røyke? Helseteppet foran åpningen vil vel skjerme babyen for røyklukt, vil det ikke?

Skrevet

Nei det gjør ikke det, hs anbefaler fleeceteppe-uansett temperatur!!

Skrevet

Da lærte jeg noe nytt i dag også, tusen takk for tipset! :)

Skrevet

Anytime;)

Hvis du nå er en av oss kule som trosser alt hs sier, så vil jeg anbefale å bruke et ullteppe da(eller to for den saks skyld).. funker her i gården, lukter ikke så mye røyk av klær og bleier da:) Good luck!

Skrevet

Tja, det er i allefall sånn at det fremdeles er lov å tenke selv. Alt av HS sine råd passer ikke alle. Jeg vet ikke nødvendigvis at det er snakk om skryt, det må vel være lov for alle å få luftet det de gjør, selv om det er politisk ukorrekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...