Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Dette er et dib-fenomen.. Altså, heller bli kalt hysterisk og hønemor enn å risikere livet til ungen min for å trosse HS.... Du er ikke kul før ungen din ligger på magen i vogna med teppe foran og du står ved siden av å røyker. Pass på at mme'n har stått fremme på benken hele dagen også. Bevares, legg ungen i bagnett på veien hjem. Må jo ikke bli kalt hysterisk!!!
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Man mener vel ikke at man gjør "gale" ting da vøtt.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Altså, du skjønner vel at det er det samme som å skryte av at man har fyllakjørt og sånne ting vel? daa-aa... Å gjøre alt det der er like kult som å røyke på barneskolen!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Hva er galt med å stå ved siden av vogna og røyke? Helseteppet foran åpningen vil vel skjerme babyen for røyklukt, vil det ikke?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Nei det gjør ikke det, hs anbefaler fleeceteppe-uansett temperatur!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Da lærte jeg noe nytt i dag også, tusen takk for tipset!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Anytime;) Hvis du nå er en av oss kule som trosser alt hs sier, så vil jeg anbefale å bruke et ullteppe da(eller to for den saks skyld).. funker her i gården, lukter ikke så mye røyk av klær og bleier da:) Good luck!
Miss Misantrop Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 Tja, det er i allefall sånn at det fremdeles er lov å tenke selv. Alt av HS sine råd passer ikke alle. Jeg vet ikke nødvendigvis at det er snakk om skryt, det må vel være lov for alle å få luftet det de gjør, selv om det er politisk ukorrekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå