Mille** Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 En mannlig kollega spurte meg i dag hvem jeg hadde arvet øyenfargen min av. Min mor, svarte jeg. Da må du ha en veldig pen mor svarte han, hehe....Min mann mente det var et skikkelig sjekketriks, jeg er helt uenig. ;o)
It's all about me Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Det er på kanten og vipper lett, men hos meg heller det over til å være et kompliment.
Mille** Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 Ja, ikke sant, det er mer et kompliment....til min pene mor, hehe... ;o)
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Vil heller kalle det er fint kompliment til deg, men kanskje ikke akkurat sjekketriks ;-)
It's all about me Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Mye kommer jo også an på situasjone og kroppsspråket hans. F.eks, strøk han deg på armen samtidig var det nok sjekking i det. Men kom det natutlig når dere pratet løst og fast var det nok kompliment osv osv. Men jeg stemmer på kompliment, et koslig et også )
Mille** Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2009 Hehe....det var mer i forbifarten, mer som "du forresten, jeg har lenge lurt på en ting..."
Mille** Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2009 Tror mannen min er dårlig på sjekking jeg, like godt det, hehe.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå