Gå til innhold

April: Er det feire her inne?


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

..eller har dere bare fått heteslag?

Jeg er i siste kategori.....Her er over 30 grader og vindstille.

hadde noen spurt meg for et par mnd siden hadde jeg benektet at jeg noen sinne kom til å ta med en 7 uker gamel baby ut splitter naken på jakt etter et vindpust......, men slik driver vi om dagen. Og hun elsker det !! Storebror koser seg med bassenget sitt (som og har nødplass til mamma og pappa) og leker med alle nye venner i nabolaget her.

Vesla er en drøm av en baby, INGEN problemer so far. Sover hele natten ( med en matpause) Sover gjerne til i hvertfall 10 om hun får...også er det opp med et smil, stell, mat også sove litt igjen, Er våken litt innimelleom, men sover for det meste ennå. Når hun ikke sover er hun verdens mest tålmodige og blide baby. Bare hun ser en av oss ( selv midt i gråt) sprekker hele ansiktet i et forventningsfult smil...Om natten når jeg våkner av gråt etter mat stopper det ,ed en gang hu ser meg og jeg får verdens største smil i mørket. *smelt*

Hun er ikke så glad i å bli holdt, og trives best med å ligge i lekegrinda eller vogga. Der kan hun faktisk ligge i flere timer og bare gurgle og smile....blir vi som blir kontaktsyke først :-)))

 

Så vi nyter herlige sommer dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så deilig jente du har fått deg da :o) "Enkle" unger er en drøm, og jeg har vært heldig to ganger til og med!

 

Her skyldes mangelen på dibbing i hovedsak at pc'n vår er på rep. Surfer litt nå og da via "mediapc'n" i stua, men får jo helt kink i nakken av å ha tv som skjerm og trådløst tastatur og mus som ikke har så god rekkevidde så jeg sitter bare en meter fra skjermen-... på gulvet... *gni nakken*

 

Har vært ufattelig varmt her også, men Emil har tatt det veldig fint. Har ovet bittelitt dårlig på dagtid, men blid og fornøyd likevel. Og jeg takler mer våkentid på dagen så lenge vi får ha natta i fred. Sover nå fra 19-07 med èn matpause på natta, etter å ha fått smaksporsjon på grøt til ca barnetvtid. Huet mitt har begynt å skru seg på riktig (å si at jeg har vært direkte deppa etter fødsel er å ta litt hardt i, men helt som jeg pleier har jeg i alle fall IKKE vært) så vi koser oss veldig nå. Har fått baby som LER denne gangen og det er så deilig!! Ler når vi tar av bodyen på kvelden og ler når vi herjer med magen hans på leketeppet. Kilen type :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...