Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Lika du å rakke ned på andre? har stussa på innlegga/svara dine.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Du må bare overse henne.. Stakkars bitre dama.. Jeg styrer konsekvent unna innleggene hennes..' Bare gjør det du også...
KaMa Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg liker ikke folk som henger ut andre, som blander seg i uvesentligheter som andre gjør. Altså, hvilken vei en mor vasker/tørker jentebeibien sin?? Er det svikt? Denne siden er kroneksempelet på at kvinner er kvinner verst.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Nå er jeg så absolutt ikke enig i mye av det KaMa sier, men hun sier det i hvertfall rett fra leveren, og går ikke mye rundt grøten. Kan forstå at dette kanskje får hormonelle mødre med dårlig samvittighet til å se rødt, men for meg så er hun så absolutt et friskt pust i hverdagen, SELV om jeg også har "kranglet" med henne her inne )
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 KaMa: nei det er ikkje svik,(trur forøvrig ikkje at det var det ho ville fram til, las aldri ordet svikt eg, berre at ho syns det var irriterende/dumt at vennina blei så sur?) leste og det innlegget. enig i at ho ikkje burde sagt det på den måten osv, MEN du skriv kanskje vel mykje meir enn nødvendig? at ho er ei dårleg venninde og mor, det syns eg var litt drøyt. du kan jo berre skrive at du skjønner kvifor ho blei fornærma eller noko i den dur. så eg må nok ærlig talt sei at eg syns ikkje du er noko bedre. sorry. (friskt pust er noko anna en å fortelle folk at dei er dårlege mødre, etter MI meining, sjølom det nok ikkje tel så veldig mykje) hi
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Tror ikke hun liker det mer enn andre her inne....
Countess Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Min mening HI,er at det er ufattelig mange her inne som snakker til andre mennesker som om de skulle være dritt! Rakker ned på alt, og har tydelige store problemer med å forholde seg til andre mennesker! Det er noe av det verste jeg ser! Men også noe som går igjenn her inne,og noe som alle her inne vet! Mange får unødvendig dritt slengt til seg,men det er de også fullstendig klar over når de starter tråd om alt mulig! Det jeg synes er værre enn å svare på et innlegg på en måte man selv kansje ikke ville gjort,er å starte egen tråd om en enkelperson som tørr si sine egne meninger! Jeg har ikke sett mye av det KaMa har skrevet,men det er meg rivende likegyldig! Hun sier sin mening,og uansett hvor mye det går imot dine har hun iallefall guts til å stå for det! Du måtte bare lage egen "krangle-tråd" om KaMa der hvem som helst nå kan si sin mening om akkurat henne,og du pent og pynteli kan signere med HI og anonym?! Feigt... Så gla for at iallefall noen tørr å stå for meningene sine selv om de kansje ikke er av de mest "aksepterte" meningene!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Klarer du å skrive litt mindre "!" ? Det er litt slitsomt...
Countess Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 Hvem da? Om du sikter til meg har jeg like mange utropstegn som jeg ville hatt punktum. Jeg har bare erstattet de Var bevisst at jeg ikke tok så mange utropstegn jeg egentlig ville,slik at noen ville ha evne til å forstå når de leste Litt slitsomt er det også at du har 3 punktum bak en setning! Jeg klarer liksom ikke forstå den da(?) Huff hva folk må henge seg opp i
Siljev85 Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 tjukkebolla: ja det var nok sikkert unødvendig å lage ein heilt tråd om det, heilt sikkert. eg ville berre ha oppmerksamheita hennar, egentlig ikkje di. men sånn er no det. og eg kan godt signere med navn, ikkje det som e problemet..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 Jeg liker hverken henne eller svarene hun kommer med. Og vi har felles bekjente, jeg vet hvordan hun er til vanlig også.
Siljev85 Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 greit nok det, no ville eg ikkje "angripe" KaMa på noken måtte, men eg MÅTTE berre spørje om kvifor du er så kvass og overdrivande i svara dine. eg syns spesielt det du skreiv til ei at ho var ei dårleg mor. då fekk eg litt vondt av den som hadde skrevet HI. fint at du liker å svare fra levra, og at du ikkje likar at folk rakkar ned på andre, men eg syns du skal sjå litt på deg sjølv og korleis du svara folk.
Countess Skrevet 1. juli 2009 #13 Skrevet 1. juli 2009 Ikke MIN oppmersomhet altså? Så de andres oppmerksomhet er greit da? De som jatter med deg her inne? Hvis du ville ha kun oppmerksomheten hennes kunne du vel skrevet henne et brev da,ikke laget egen tråd om det. Men jeg føler vel heller at den var beregnet til henne og alle andre som måtte være enig med deg Liker bedre at folk signere med navn når man snakker direkte med hverandre for man har et navn å forholde seg til! Så fint for deg da 23.33, at dere har felles bekjente da Du får lage egen tråd om det
Siljev85 Skrevet 1. juli 2009 #14 Skrevet 1. juli 2009 neida, eg meina ikkje berre deg. eg gidd ikkje skrive brev når eg berre kan lage en tråd om det vel nei, men uansett. enig med meg eller ikkje, så har iallefall eg fått sagt mi meining. skal ikkje blåse det her meir opp.
Countess Skrevet 1. juli 2009 #15 Skrevet 1. juli 2009 Nå har jeg lest tråden.. Tipper hun er en langt bedre mor enn deg, dersom man kan måle gode mødrekvaliteter i stell og drittslenging. Det er mer skadelig å vokse opp med sistnevnte. KaMa Krast ja, men hun sier jo hvis man kan måle mødrekvaliteter.... så er det mere skadelig...! Det er jo sannhet i det hun sier da! Selv om det kansje ikke var direkte drittslnging venninna kom med så skjønner jeg godt hva KaMa mener. Meen, så snakker vi visst ikke mere om det Jeg skal også stoppe når andre stopper Ha en fin kveld, Siljev85
Siljev85 Skrevet 1. juli 2009 #16 Skrevet 1. juli 2009 jada sannhet, men e det virkelig nødvendig? virker som at ho skriv i sinne når ho svarar. eg e ueinig med mykje her inne, men trur (?) eg klara å holde meg "saklig" men greit, eg angrar på at eg laga ein heil tråd på deg her KaMa. det var igrunn like smålig av meg er vel kanskje ikkje like saklig no lenger nei..haha. ser den. ha en fin kveld du og TjukkeBolla <3
KaMa Skrevet 2. juli 2009 #17 Skrevet 2. juli 2009 Nei, det var like lite nødvendig som det var for den personen å lage en debatt her inne om hvordan bebien til venninnen blir vasket. Vi har forskjellige grenser og oppfatninger om hva som er passende nett-oppførsel. Du mener man skal være litt hyggeligere når man svarer, jeg mener at innlegg som hovedsaklig består i å henge noen ut, selv om man er anonym, er forkastelige og bør ikke svares på noen trivelig måte.
Siljev85 Skrevet 2. juli 2009 #19 Skrevet 2. juli 2009 korleis i all verden blir ho hengt ut? det lurer eg på. ho skriv at vennina blei sur, ser ikkje heilt kordan ho kan bli hengt ut, når ho som skriv er anonym, og i tilegg seier at vedkomande ikkje er her på dib. eg syns måten du svarar på er mykje meir forkasteleg. du ser jo at ho som skriv dette innlegget på ingen måte ville fornærme denne vennina.
KaMa Skrevet 2. juli 2009 #21 Skrevet 2. juli 2009 Er det ok å skrive nedsettende ("knikket bæsj oppover" var helt klart nedsettende skrevet) om venninner fordi man er anonyme? Og fordi venninnene er anonyme? Hva for en moral har du egentlig? Er det greit å være drittsekk så lenge man ikke blir fersket for det? At du syns jeg er forkastelig og oppfører meg ufint klarer jeg pussig nok å leve helt fint med.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #22 Skrevet 2. juli 2009 En ting er å ikke gå rundt grøten, jeg setter og pris på ærlighet, men ikke for enhver pris, syns ikke noe om hennes frekke og usmakelige kommentarer, det har ikke noe med ærlighet å gjøre, men formål som å såre andre.
KaMa Skrevet 2. juli 2009 #23 Skrevet 2. juli 2009 Vel... De som da evt blir såret av det jeg skriver har i utgangspunktet gått inn for å såre noen andre. Og dersom noen faktisk skulle bli såret av det jeg skriver så burde de vurdere hvor sunt det egentlig er for dem å være på slike nettforum.
Siljev85 Skrevet 2. juli 2009 #24 Skrevet 2. juli 2009 jaja greit, eg trur iallefall ikkje ho som skreiv det innlegget om den bæsj-tørkinga MEINTE og verken såre eller henge ut vennina, og det syns eg heller ikkje ho gjorde. det du gjer er heilt og fullt vitande om å såre/svare ekkelt tilbake. vi blir aldri enige uansett.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #25 Skrevet 2. juli 2009 Eh, så klart hun mente å henge ut venninnen sin, ellers hadde hun ikke skrevet det her...? Hvorfor ellers tror du hun skrev det? Utav sin godhet for sin venninne som hun tydeligvis mente var både teit og sær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå