Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg synes jeg får så lite respons på innleggene mine, både her og på småtroll. Altså få svar.. Er det overskriften som er for kjedelig? Eller er ikke innlegget verdt å svare på? Det dreier seg om seriøse innlegg med spørsmål jeg virkelig lurer på, mens innlegg som dreier seg om ting som for meg er revnende likegyldige får haugevis av svar. Jeg kunne for eksempel ikke brydd meg mindre om Carosander og Analia er virkelige navn. Forstå det den som kan.
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Gi meg et konkret eksempel da. På type spsm. du stiller.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Ha ha ha har faktisk tenkt på det selv! Å jeg har prøvd med alle typer overskrifter for å få oppmerksomhet..men er liksom bare noen ganger det funker! Ser også at det er noen innlegg som får tonnevis med svar,og det er liksom en helt tragisk sak! Men det har vel litt med hvordan samtalen utvikler seg gjennom tråden da! Men nei,ikke vet jeg.. Vi får bare fortsette å prøve
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Folket forlanger brød og sirkus, verre er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Jeg lagde den tråden om hjemmesnekrede navn, og jeg får ofte mange svar på inleggene mine. Hemmeligheten er vel bare det at om du har et stort problem er det sannsynligvis få som vet svaret, om du ikke har noe clu selv. Spør du om noe som mange har en mening om så får du også flere svar. Ser for meg at dette er en typisk tråd du kanskje får mange svar på Glad jeg kunne hjelpe til med ett svar iallefall:P Ps.. Det er ikke antall svar som er viktig, men at man får svar på det man lurer på, om det er noe viktig. Er det noe uviktig, som den tråden jeg lagde, så er det jo ren underholdning, og det er moro med mange svar fra forskjellige folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå