snart mor til 3 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Nå har sommersalget også startet på gravidshop.com masse fint til en billig penge!!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Takk for tipset:) Har akkurat kjøpt meg en billig tåkeblå simovogn duo, på sommerkampanje på babyshop, til bare 3700,- Elsker tilbud...hehehe
snart mor til 3 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 kjøpte barnevogna vår (basson roma) også på tilbud. jeg simpelthen ELSKER salg!
gravidmednummer2 Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk for tipset:) Bestilte meg akkurat to kjoler, har lett overalt for å finne noe til et bryllup i sommer. Får bare håpe det passer nå
Sjarmi Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Hvordan er str der? Jeg bruker vanligvis L eller str 40, men hos hos gravidshop så jeg at 40 var M og 42 var L....... Litt usikker på hvilken str jeg skal ta da.....noen som har fått klærne de har bestillt derfra?
snart mor til 3 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2009 har litt forskjellige klær fra de jeg.. Syntes de er gode i størrelsene om man kan si det slik,så ville gådd for en Medium om jeg var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå