me&my <3a&b<3 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 sønnen min er 2,5 år og sover fortsatt i sprinkelseng. begynner å lure på å kjøpe vanlig seng til han, men gruer meg forferdelig til det styrer som ofte følger med. han har bestandig vært litt vanskelig å legge, så jeg får litt vondt i magen ved å tenke på at han kommer seg opp selv fra sengen. noen råd?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Sønnen min er også 2.5 år, han fikk ny seng i helgen. Han drev og dunket borti sprinkelsengen da han snudde seg og sov litt dårlig pga det. Første kvelden var litt uvant for han men jeg bare fulgte han inn igjen og sa at det var natta . Nå sover han kjempegodt i sengen ,han sover tilogmed en time lengre om morningen :=) Så her gikk det fint, så langt :=) Uansett så er det jo litt stas for de også
me&my <3a&b<3 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 hadde vært godt med en time ekstra om morningen ja håper virkelig han motviser mine verste frykter;) tenkte jeg skulle bruke den her da, nå som du er blitt stor gutt kan du sove i storguttseng, mens lillebror må sove i babyseng håper det funker
Regnbuemor til 2 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Snuppa vår fikk vanlig seng når hun var tre. Da sluttet hun med bleie, og måtte ha mulighet til å gå på do selv. Pluss at hun ble storesøster en mnd etter. Fungerte veldig greit!
chill+enda en til Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Gutten vår byttet for ca 6 mnd siden, da han var 22 mnd. Har gått veldig fint. Vi synger og/eller leser for ham på kveldene, han sovner somregel når vi er hos ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå