Lene~mor til tre Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Må bare fortelle vår lille strandhistorie, hehe som endte anderledes enn planlagt. Vi hadde pakket bagen med badetøy og strandting, og kjølebagen m mat og drikke å dro avgårde til stranden i det fine været og hadde tenkt å være der mesteparten av dagen. Men så gikk det ikke... Etter vi hadde vært der i 45 min ble det plutselig veldig svart på himmelen, og vi hørte små tordenbrak langt borte. Det gikk ikke mer enn 15 min og det begynte å regne så vi måtte pakke alt sammen igjen. Det regna så fælt at det "bøtta" ned og vi var kliss våte før vi egentlig rakk å ta oss til noe som helst. På vei bort fra stranda begynte det å lyne og tordne forferdelig så vi sprang så fort vi orket. Når vi kom hjem var det rett i dursjen en etter en for å få av oss all sanden og så måtte jeg hive alle håndkler osv i maskinen for det var jo så vått hehe. Måtte vaske hele badet også for det var jo sand over alt. Etter å ha fått på oss klær lo vi litt alle sammen, å tok det hele med et smil... Ja været får man jo tross alt ikke gjort noe med hehe
metaMORfose Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Du har jo veldig rett, været får man tross alt ikke gjort noe som helst med! ))) Bra at dere tok det med et smil!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Off nei det er lite å gjøre med været.. Synes jeg ser dere for meg.. hehe:) Godt du tar det med ett smil ja.. Her har det ikke regnet på mange mange dager/uker? og er veldig tørt og fare for brann, så kunne godt tenkt oss noe regn vi også MEEEEN det kan godt komme om natten altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå