<3snartmammat2<3 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Sist æ va gravid begynnte æ å få d i ca. uke 33.. Men trur d e vældi variabelt..
nr 2 i oktober? Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 kommer helt an på hvor mye du fyller ut huden din fra før... og hvor elastisk hud du har. enkelte heldige får ikke strekkmerker i det hele tatt. dette er gjerne arvelig betinget
Tigerpote Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Dette lurer jeg også på, og håper på aldri:) So far so good!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Det er helt forskjellig fra person til person.. Det er underhuden som sprekker.. Det er også hormonelt betinget.. Så selvo m hele slekta di ikke har fått noen så kan allikevel du få et helt verdenskart på magen..
Gjest lillemamsi Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har ikke strekkmerker på magen, men noen små på hver side ( på hoftene) og de fikk jeg.... på sykehuset !! Mens jeg hadde rier, klødde noe så j****** og så så vi at det kom noen striper frem. Og det var skikkelig sårt, som om en katt hadde klort. Må legge til at det var tropenatt den natten jeg føda, og var så varm og ble ekstra hoven... Og de synes ikke den dag i dag,men kan kjenne de såvidt med en finger
Romeren Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Mora mi fikk ingen (3 svangerskap), og ikke søstra mi heller (2), så jeg håper jeg slipper unna. Du kan jo høre med mora/søstra di?
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har fått masse=( Magen er nesten full allerede, det er ikke noe gøy med sånn er det bare. jeg har fått på hoftene, armene, puppene og lårene. Jeg har fått masse vann i kroppen da raskt så det er nok derfor jeg har fått så mye.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 fikk ingen sist... håper på at de ikke kommer denne gang heller... moren min fikk heller ikke strekkmerker etter to fødsler... håper på det beste;-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 Har ikke fått et eneste ett i mine to forrige svangerskap. Håper jo jeg slipper denne gangen også, men det er jo noe som følger med det å få barn også. Det er veldig forskjellig fra person til person om de kommer og når de kommer. Ei venninne av meg fikk de ikke før ei uke før termin mens ei anna ei fikk dem rundt uke 30. Jeg smurte og styrte i første svangerskap. I mitt andre gjorde jeg ingenting. Så det har tydeligvis ikke noe med det å gjøre heller. Mamma har masse strekkmerker så det kan ikke være arvelig heller.....
awenka84 Skrevet 2. juli 2009 #13 Skrevet 2. juli 2009 min mor har heller ingen strekkmerker. hu sier jeg ikke trenger å bekymre oss fordi vi nok er like:)
Bollemagen Skrevet 2. juli 2009 #14 Skrevet 2. juli 2009 Hei min mamma har masse strekkmerker etter tre svangerskap, mens jeg har kun tre på hvert lår... + litt på puppene (melkespreng!!) etter to svangerskap. Jeg har smurt en "fet" krem på mage/rygg og gjort huden mer tøyelig gjennom svangerskapet (huden blir tøyd når man smører på kremen)... Kanskje det er et tips :- )
Gjest lillemamsi Skrevet 2. juli 2009 #15 Skrevet 2. juli 2009 jeg brukte Spenol ( ja enkelt og greit) i mitt første svakngerskap, nå har jeg kjøpt meg en superkrem... til 400 kr ! Og jeg skjønner ikke hvorfor ! den lukter vondt og trekker ikke skikkelig inn i huden, sitter igjen med sånn æsj på hendene etter jeg har smurt meg. Så den kremen kan få ligge i fred. Og jeg går tilbake til spenol. Jeg tror det er viktigst å massere inn kremen, for å få i gang blodomløpet i huden. Tror det er der nøkkelen ligger
Gjest eelis+guttespire Skrevet 2. juli 2009 #16 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har så smått begynt å få på rumpa. Uke 24. :-(
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #17 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har allerede fått 2-3 strekkmerker på magen... Nå har jeg begynt å smøre meg med A krem, så håper jeg slipper å få flere
nr 2 i oktober? Skrevet 3. juli 2009 #18 Skrevet 3. juli 2009 bær deres strekkmerker med verdighet sier nå jeg... jeg er glad i dem jeg fikk da jeg ventet småpia, kaller dem bare tigerstripene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå