Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Vi har jentenavnet klart Der står det mellom Mia Sofie Maya Evelina Men, deriomt guttenavn er mannen min håpløs.. disse navnene har jeg kommet med Mikael (elsker dette navnet) Leander Benjamin Lukas Niklas Jonas Philip Christian Fredrik Trenger hjelp til flere forslag.. Bjørn, Erik, Stig, Ole o.l. ønsker vi ikke..
Mamma til snart 4 Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Vi venter en liten Leander:) jeg liker Jonas, Matheo, levin, Jørgen og Tobias.
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Må si du har usedvanlig god smak når det gjelder navn, omtrent helt make navn som vi har hatt på våres lister det der ;-) Vi har både en Niklas og en William Leander, Mikael var min favoritt lenge med alle 3 guttene, men mannen var ikke så glad i det. Lukas stod og på listen vår og Jonas fikk jeg være med å velge til lillebroren min ;-) Vesla i magen blir sannsynligvis enten en Maya eller Sol Elvira, og da måtte jeg sile bort Mia og Sofia som jeg liker godt. Navn er kjempevanskelig, med nr 3 var vi ikke enige om et eneste guttenavn, men begge mente med en gang at han var en Andreas, selv om dette ikke var et navn noen av oss egentlig hadde vurdert. Jeg likte forøverig Jardar veldig godt da. Dere finner sikkert ut av det, men ejg har en følelse av at det blir jente på dere jeg. Er så utrolig mange jeg kjenner/hører om for tiden som har 3 gutter først og så 1 jente ;-)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 Alva Tusen takk, suger til meg all komplimenter jeg kan få.. hehe Ser vi har mer og mer tilfelles.. ;o)) Du har også fått plukket ut fine navn.. )) Vi får se om 8 uker om det er jente eller gutt.. Hadde selvfølgelig vært gøy med jente.. Var på UL i dag og han klarte ikke å se hva det var, bortsett fra at babyen er +13%, noe som ikke er avskrekkende stort.. Og at jeg måtte være forsiktig med magen for jeg kunne risikere at en liten "bult" i magen kan forårsake at morkaka løsnet.. Og vi står så å si modt oppi 90 mil lang flytting.. Haha morsomt, not.. Jeg gir snart opp gubben, må bare riste på hodet og smile... Takker for tips..
JenteOgGutterMamma! Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Her blir det mest sannsynlig en liten Oliver! :-)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2009 guttene våre heter patrick andre adrian levi ruben alexander har også vært innom dennis, oliver og leon.. Oliver er også et flott navn;) men, sambo liker ikke disse heller.. uff, han er så vanskelig..
anagilce Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Hei...jeg har en gutt som heter samuel....det betyr jeg er gud...veldigfint syntes jeg. Ellers syntes jeg disse er fine: Noah Liam sebastian Preben Jentenavn syntes jeg er vanskelig og har egentlig bare en favoritt der og det er :Emily
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå