Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Noen som har litt peiling på dette?:-) Har fått vite at jeg har arvet et kreftgen av mamma, så jeg blir nok anbefalt å fjerne pupper og livmor og hele sulamitten. ( og hvis jeg må det, kommer jeg til å ville ønske et barn til før en sånn operasjon ) Men hvis jeg ikke trenger å fjerne alt, må jeg finne prevensjon så lenge! P-piller og P-sprøyte får jeg ikke lov til å ta. Jeg ble gravid på minipiller, og hormonspiral endte i en ganske stor operasjon, så det vil jeg ikke prøve igjen. P-stav kanskje?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Kondomer eller kobberspiral er jo uten hormoner i det hele tatt.... Men ta en samtale med legen for å høre på alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå