Alenemamma :) Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Noen som har hatt stor vogn med til syden før? jeg vurderer å ta den med, den er lun og god og skygger for solen, kan ligges helt flat og småen sover utrolig godt i den.. Jeg har sett på noen mindre trille men jeg finner ingen jeg liker.(har hatt en carena men den var jeg ikke fornøyd med) Småen er 23 mnder, sover opp til 2-3 timer om dagen så vognen må jo være god å sove i, Han kommer til å sove i den om kvelden også når vi er ute.
Blopp1 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde med ei Basson milan vogn til syden,og d angret jeg ikke på. Vogna tok ingen skade under flyturen. Var utrolig godt å ha ei stor og lun vogn. Og jeg hater disse skranglete paraplytrillene,så d var aldri aktuelt å ta med noe annet enn basson vogna.....!! Vi triller ganske mye når vi er i syden,så for oss så betyr trille-komforten mye
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Hvis du skal ha med en vogn du verdsetter så for all del pakk den godt! Vi hadde med vår simo sportstrille 123 og den ble så skadet at det ikke var verdt å reparere den. Fikk heldigvis ny siden vi reiste med SAS, men ikke maken siden den var utgått modell. Angret bittert på at jeg tok den med når jeg så den fikk skader på både tur/retur. Vi fikk ikke kjøpt de nye posene SAS har til vogn, kun den plastposen som ikke tåler noen verdens ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå