Gå til innhold

Er det ikke frustrerte fruer mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært borte en 3 ukers tid. Satt meg ned foran tven i går...ingenting:(

Noen som kan fortelle hva som skjedde siste episode? Er det steder på nett jeg kan se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har tatt pause...

Kort oppsummert: Lynnette er gravid igjen med tvillinger, han skumle blonde fyren havna på sinnsykehus, han greide ikke å drepe MJ eller noen andre, Gaby og mannen har tatt i hus en obsternasig tenåring og får sikkert tusen problem med henne, og han Mike og hu Katherine skulle til å gifte seg, men det ble kansellert pga at Mike fant ut at han blonde gærningen skulle til å ta livet av sønnen. Masse styr her altså!

Skrevet

åå!!! Gått glipp av mye jo!

Takk :)

Skrevet

og vi fikk se at mike gifter seg, men ikke med hvem, men regner med det var hun.... åh... mørkhårete (husker ikke navnet), for de kysset etter at alt gikk bra med han hvithårpsykopaten...

Skrevet

Susan?

Håper det, ville at de skulle bli sammen igjen :)

Noen som vet når det kommer på skjermen igjen?

HI

Skrevet

Hehe..ja,ting går unna i Frustrerte Fruer skjønner du....hihi.

Vet ikke helt om de kyssa da,Susan og Mike..men tiden får vise.

Syns hun under sløret var litt for mørk til å være Kathrine....men vi får vel bare se da.

Nå er det iallefall sommerferie og da er jo disse pausene uendelig lange...men det pleier jo å komme en oppsummeringsepisode når det starter igjen..så du får det nok med deg skal du se.

Sannelig på tide at han psykopaten ble tatt forresten...han orket ikke å ta livet av MJ da han så sin egen datter i speilet...det var det som gjorde det..han så jo syner han.Derfor kræsja han egentlig bare selv.

Selv om jeg syns det er fint det gikk bra med de syns jeg på en måte Kathrine fortjener å bli gift med han men som sagt så syns jeg håret under sløret var mørkere enn hennes.

Vi får nok bare vente i spenning :-)

Skrevet

Jeg hadde også håpet på at Kathrine gitet seg med mannen. Venter i spenning til neste sesong begynner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...