Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha utskraping etter forrige IVF på tirs men legen stoppet det rett før jeg skulle trilles inn. Hun ville vente et par dager for å sjekke HCG nivå. Igår var nivået 4000, ny test imorgen. MEN nå har det startet å komme mye mørkt brunt... Hva forteller HCG nivå på litt over 4000?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Spørs hvor langt du er på vei da og om du har noen tidligere verdier å vise til?

Skrevet

har ikke tatt HCG før og syklusen er helt ute og kjøre etter forrige prøverør. Får vel se etter ny prøve imorgen.

Skrevet

Hcg-Nivået skal doble seg annenhver dag, så i morgen burde den være på rundt 8000. Håper du slipper å gå i uvisshet så lenge. Lykke til.

Skrevet

Jeg tror det er etter 6000 at det ikke nødvendigvis dobler seg, men det skal jo øke.

Så det er nok kun legen som kan vurdere om det er rett økning i forhold til dager.

Lykke til - håper tallet går oppover!

Skrevet

Da jeg hadde utskrapning sist hadde jeg hcg på 5000 og var 8 uker på vei.Fosteret satt på utsiden (en exu)men hadde like mye hcg alikevel.Så jeg ville tippe du er ca 6-8 uker gravid.Om du nå har et dødt foster i magen så vil hcg gå nedover igjen og det er dette legene måler ved blodprøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...