Let's hear it for the boys! Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Ok, jeg har egentlig aldri møtt henne. Men må det BORES noe så inni helvete mye i flere UKER?! Føles som boret er en millimeter fra mitt eget hodet! Hun holder visst på å totalrenovere badet sitt og har hengt opp nabovarsel, men der står det EN dag! "Dere vil oppleve støy." Du har holdt på i TO uker nå!! Hilsen Miss Sunshine.
Let's hear it for the boys! Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2009 Og i mitt voldsomme sinne fikk jeg rotet til overskriften også.
It's all about me Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Slik er det å bo i flermannsbolig dessverre.
Let's hear it for the boys! Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er klar over at det er slik det er å bo i flermannsbolig, men hun kan da ikke holde på i evigheten når hun selv har spesifisert at arbeidet skulle vare kun 1 dag?
Ksenia & Anjem Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 du kan jo ikke akkurat nekte folk å pusse opp?
It's all about me Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Så lenge hun holder seg innenfor bråketidene så kan hun faktisk holde på så lenge hun vil. Og er det noe jeg vet så er det at ting tar ofte mye lengre tid en beregnet. Spesielt kjøkkenet.
OsloMor Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hater også naboen, så jeg forstår hatet ditt. Men,har også pusset opp og det er mest sannsynlig mer hat for henne enn deg, er det noen trøst;)
AO3 Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Ååååå, slik har jeg også hatt det! Faktisk to ganger - og begge to har vært midt i supertravle eksamensperioder, hvor jeg av diverse grunner var nødt til å sitte hjemme, og hvor det også var over 30 grader konstant! Den ene gangen drev de og borret med trykkluftbor i bakgården - hvor soveromsvinduet mitt selvsagt var mot... Den andre gangen borret de (etter lyden) løs hele badet - og igjen var det en luftesjakt som gikk rett opp fra badet og til mitt soveromsvindu! Jeg holdt på å bli gaaaaaaal!
AO3 Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 (og de holdt på i flere uker - hver gang. Inkludert på søndager!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå