second_time Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er bare 22 uker på vei, men sliter helt forferdelig med vann i kroppen. Spesielt ille er det i beina. Kjøpte meg sko i str. 40 i dag (jeg bruker vanligvis 38) og gjør følgende: -isbad til beina -ligger med beina høyt -drikker te -bruker støttestrømper Noen som vet om andre ting jeg skal gjøre? Er så lei å gå som ei ku på jobben!! ;0)
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Eneste som ikke står på listen din er å spise så lite salt som mulig og drikke masse rent vann, men ellers er det nok lite å gjøre desverre. Sliter selv og har vært plaget siden uke 23-24, så føler med deg...
meg & to små vampyrer Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 De sier sitron i vannet er bra også... Men vet ikke om det faktisk fungerer.
erteposen + 4 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Jeg var hos legen på Haukeland i dag, og han lo av beina mine:) Han sa at en gjerne kan ha bena høyt/støttestrømer, men vannet går ikke ut av kroppen av den grunn. Det samler seg i ben og hender siden de henger ned. Det er viktig å drikke vann, men mengden har ikke noe med ødem å gjøre. Te kan være vanndrivende, men en anbefaler heller ikke å sette igang å drikke mye av det. Det eneste han kunne anbefale er å redusere mengden salt i kostholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå