SOMMER :) Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Min eks er psykisk syk og klarer ikke helt å innse at det er over. Jeg ønsker å samarbeide om ungene, men jeg vil ikke ha et forhold til han som mann. Denne uka skulle kan på ferie sammen med noen venner. Nå ringte han (fra utlandet) og sa han kom hjem igjen. Han hadde funnet ut at vennene hans ikke var bra mennesker og han savnet meg for mye. Han tror innimellom at han blir overvåket av politiet. Jeg vet ikke om det er slike paranoide tanker som nå er rettet mot vennene hans. Men jeg kjenner jeg blir stresset av at han skal komme hjem. Da han ringte virket det som han mente hjem til meg. Han pratet som om vi fortsatt bor sammen. Han fortalte at han gledet seg til å se meg og ungene igjen. Og han sa han ringte slik at jeg ikke skulle bli bekymret for han. Min psykolog so jeg har gått til etter bruddet har sagt jeg ikke skal stille spørsmål om hvorfor han gjør som han gjør. Jeg vil aldri få noe godt svar på det. Ikke annet enn at han er syk. Men det e så vanskelig å forholde seg til at han i ene øyeblikket elsker meg og i det neste hater meg og truer meg. Og han klarer alltid å oppnå en viss usikkerhet hos meg. Kommer han hit i kveld? Blir det bråk igjen nå? Kan jeg si dette til han eller blir han aggrasiv da?? Er så trist på ungenes vegne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å samarbeide godt med han...
SOMMER :) Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2009 Uff etter han ringte meg på dagen i dag har jeg fått kjempevondt i magen og kastet opp noen ganger. Kjenner jeg er redd han skal komme hit når han er tilbake i byen. Jeg er ikke i stand til flere konfrontasjoner med han nå...
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Anmeld ham. Det hadde jeg gjort (og gjorde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå