Maramara Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 og jeg er så glad ))) Alt var bra med den lille, helt sprøtt og se den inni der...ble faktisk litt emosjonell. Jeg har hele tiden trodd d var en gutt, og magefølelsen min pleier nesten alltid å stemme...og d gjorde den denne gangen også...vi skal få en GUTT, en sønn....gleder meg så mye til november jeg nå, klarer nesten ikke vente <3
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 gratulerer med en vellykket ultralyd da:)
lille frø, mor til to Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Gratulerer så masse. Var selv på UL i går. Alt så greit ut, og vi venter ei jente. Klem
Maramara Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2009 Så koselig,tusen takk alle sammen:) Har smilt konstant i hele dag jeg...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Gratulerer så masse :-) En liten guttebass her i gården også...
sajam Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Gratulerer =) Var på UL i går selv og fikk se en frisk og fin guttebass =)
Maramara Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2009 Spennende med guttebaby ja lykketil alle sammen, hyggelig med så mange tilbake meldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå