Gå til innhold

Oppdatering fra meg:) Gladhistorie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Nå har jeg vært på innvendig ultralyd og jeg er fremdeles gravid!!! :) :) :)

Jeg er så glad! :)

Historien for de som ikke har fått det med seg, er at jeg var på første kontroll hos legen for litt over en uke siden og han tok gu og kreftprøve på meg. Jeg begynte da å blø mye, og blødde frem og tilbake i litt over to dager etter det. Dro tilbake til legen, han tok ny gu og sa jeg hadde abortert. Jeg var knust.

Likevel klarte jeg ikke å slå meg til ro med å ha mistet siden symptomene ikke forsvant, og blødningene ga seg helt. Dermed fikk jeg henvisning til innvendig ul av en ny lege (har bytta fastlege,mener han har vært uprofesjonell).

På ul i dag sa spesialisten at det var rart legen hadde tatt kreftprøve i utgangspunktet, og i tillegg er der ikke mulig å se på en gu at man har mistet. Så han har ikke akkurat gjort jobben sin.

Men nå er jeg og samboer så glade!!! Vi så en fin fostersekk og et foster på 2,1 mm og en mini-navlestreng med fin puls i, hehe:)

En gladhistorie fra en glad jente! Ha en god sommer jenter, og tusen takk til dere som har støttet meg underveis og delt deres historier!

Jippi! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møkkalege!!!

Men så fantastisk, håper du klarer å slappe av nå da, og nyte graviditeten! Masse lykke til videre:)

Skrevet

Dette var gøy å lese:) (altså ikke biten om den uprofesjonelle legen) Nå kan dere senke skuldrene og glede dere over det lille livet som vokser:)

Skrevet

Så utrolig artig å lese at det gikk bra med deg og lillespiren:)

Skrevet

Gratulerer igjen(tror du er den samme som skrev noe lignende på SM?) ;) Uansett, gratulerer så masse! Å for en dustelege!!

Skrevet

Nææææ?? Eller jeg mener jaaaaa!!! Hehehe, så utrolig bra at dette gikk rette veien! Godt du fikk bytta fastlege. Håper du får en som kan stoles på denne gangen!

Lykke til videre!

Skrevet

så utrolig flott masse masse lykke til fremover :D kos deg :D

Skrevet

ÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! Biola:) nå ble jeg kjempegla!

Må være jubel i taket hjemme hos dere nå :-)

Gleder meg til å "slå følge" med deg resten av svangerskapet.

Go sommer :)

Skrevet

Så utrolig kjekt å lese.. Masse lykke til videre med spiren..:-)

Skrevet

Hei. Så utrolig bra. Kjempeglad på dine vegne. Gratulerer. Ha en flott sommer. Stor klem

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner jenter! :)

Det er flott å kunne dele positive og negative opplevelser med hverandre her inne, når alt er så hemmelig i den virkelige verden, hehe:)

God sommer alle sammen og nyt spirene deres, nå kan endelig jeg og samboer gjøre det og:)

Skrevet

Nææ, så utrolig hyggelig.Hurra! Gratulerer!

Skrevet

Så utrolig bra! Gratulerer så mye :)

Skrevet

se der ja... lenge siden jeg har vært her nå, men etterlyste akkurat om hvordan det gikk med deg!!!

Så bra at du kom med en glad historie!!!

Dumt at du fikk slike beskjeder og måtte beskymre deg unødvendig.

Smiler av tanken på at du ikke ga opp håpet med spiren din....

lykke til videre ;))))))

Skrevet

Fantastisk:)Gratulerer og lykke til videre:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...