_ThEoMaMmA_ Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 jeg har gått til innkjøp av jordnøttolje og skulle i går kveld begynne å smøre med den...men...hvordan skal man gjøre det for best virkning??bare smøre mellomkjøttet??gni??massere??skal man inni skjeden og tøye??trenger en litt detaljert beskrivelse her av hvordan dere andre gjør/har gjort det!!!hehe.....jo flere svar og smøremetoder jo bedre!!!:)jeg har i grunn veldig trua på at denne oljen fungerer.....hvis man smører og gjør det riktig:)
awenka84 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 hva er mellomkjøttet? Har aldri hørt noe om dette. hva fungerer den og hjelper mot? hmm...
_ThEoMaMmA_ Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 mellomkjøttet er den hudbiten mellom skjede og rumpehull!!heh...:)rett og slett....det skal hjelpe mot revning under fødsel....skal gjøre deg mere tøyelig der nede:)men da må man jo smøre og gjøre det riktig....litt usikker på hvordan....
heleneharefrøken_ Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Dette lurer jeg også på, er greit å få en detaljer beskrivelse ja:) Kanskje legge det ut på 3 trimester siden og?..er sikkert flere der som har begynt å smøre seg
awenka84 Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 takker dere;) føler meg helt grønn på dette området. men vil også prøve dette hvis det funker;)
vekten30 Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har begynt med denne oljen:) Jeg bare masserer lett inn det "mellomkjøttet". Ikke noe inni eller andre steder der nede. Vet ikke om der finnes noe riktig måte å gjøre det på. Men jeg gjør iallefall det slik:) Satser på at den funker litt iallefall:) Det er en god og mild olje:) Smører den av og til på magen også Ellers bruker jeg A-krem på magen:) Lykke til:)
strawbs Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Var akkurat inne på en nettside hvor det sto at man skulle smøre og tøye daglig fra 1-2 mnd før fødselen.. Kan ikke stå inne for at dette er riktig, men høres jo fornuftig ut? Tenker jeg skal prøve det iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå