Gå til innhold

jordnøttolje,hvordan smøre/massere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har gått til innkjøp av jordnøttolje og skulle i går kveld begynne å smøre med den...men...hvordan skal man gjøre det for best virkning??bare smøre mellomkjøttet??gni??massere??skal man inni skjeden og tøye??trenger en litt detaljert beskrivelse her av hvordan dere andre gjør/har gjort det!!!hehe.....jo flere svar og smøremetoder jo bedre!!!:)jeg har i grunn veldig trua på at denne oljen fungerer.....hvis man smører og gjør det riktig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er mellomkjøttet?

Har aldri hørt noe om dette.

hva fungerer den og hjelper mot?

hmm...

Skrevet

mellomkjøttet er den hudbiten mellom skjede og rumpehull!!heh...:)rett og slett....det skal hjelpe mot revning under fødsel....skal gjøre deg mere tøyelig der nede:)men da må man jo smøre og gjøre det riktig....litt usikker på hvordan....

Skrevet

Dette lurer jeg også på, er greit å få en detaljer beskrivelse ja:) Kanskje legge det ut på 3 trimester siden og?..er sikkert flere der som har begynt å smøre seg

Skrevet

takker dere;) føler meg helt grønn på dette området. men vil også prøve dette hvis det funker;)

Skrevet

dyttdyttdytt;);)mere svar??:)

Skrevet

Jeg har begynt med denne oljen:) Jeg bare masserer lett inn det "mellomkjøttet". Ikke noe inni eller andre steder der nede. Vet ikke om der finnes noe riktig måte å gjøre det på. Men jeg gjør iallefall det slik:)

Satser på at den funker litt iallefall:) Det er en god og mild olje:) Smører den av og til på magen også:) Ellers bruker jeg A-krem på magen:)

Lykke til:)

Skrevet

Var akkurat inne på en nettside hvor det sto at man skulle smøre og tøye daglig fra 1-2 mnd før fødselen.. Kan ikke stå inne for at dette er riktig, men høres jo fornuftig ut? Tenker jeg skal prøve det iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...