La vita è bella <3 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Har det meste i boks, bare det at alt som må gjøres i siste liten blir gjort.. Må fordele litt oppgaver bare Som å hente blomstene, ta med kaka (på 4 timers kjøretur:P), brette servietter etc.. Kjolen er til tilpassing, skal prøve den mandag. Det som ikke er klart er det som skal skje i kirka, har ikke helt avtalt alt med organist og bestemt musikk og sånt.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 ja, er vel egentlig veldig klar for dagen, har igjen d som ikke kan gjøres nå,men dagene i forveien har en del ute å ordne istand da,men innkjøp,antrekk og div er klart, Har igjen å kopiere opp kirkeprogram og meny/festprogram.
4skatter Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg gifter meg om 8 dager og føler at jeg MÅ mangle noe! Kjole var på prøving i dag, sko er kjøpt, mangler sko til brudesvenn, middag og dessert er bestilt, alkohol er kjøpt, kaker mangler jeg 2.. Huff, har så mye i hodet, HVA mangler jeg?? Bordkort er bestilt, servietter er trykket, lys er kjøpt, musikk er spilt inn til DJen, sitter og lager en CD med musikken til kirken. Huff, gi meg tips!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 her er i grunn d meste på plass, selv om jeg føler at det står ti tusen ting igjenn skal tilpasse kjolen, og gubben må prøve vest og skjorte. tante ordner bord kortene, men må kopiere opp sangene og meny og programm for dagen. frisør er i boks, kake er i boks, middagen og alt på hotellet er i boks, blomster er i boks. men føler jeg mangler en del, tips til hva jeg mangler?
4skatter Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Bil dekorasjon? Bukett? Gave til gjestene, eller minne? Vi har minne om dagen til gjestene, og gjestebok med bilder av hver gjest... vi bruker fotoprinter for å printe ut bildene med en gang.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 bil pynten er i boks, bukketten er i boks, gave til gjestene?? gjeste bok er i boks tenkte å legge love harts i celofan poser med bånd på hvilken annledning enn til bryllup passer vel ikke de til
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 -menyprogram -div utstyr til kvelden -blomster -bord+stoler -bukett - kirke/prest -kjole/dress -fotograf -middag -hår og sminke -telt -hjelpere for kvelden -forlovere dette gjenstår: kirkeprogram transport bordplassering (siste finish) bordkort noe jeg har glemt????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå