ønskerflere Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hei Er relativt ny her inne, har vel kanskje skrevet max 1 innlegg tidligere. Jeg er en 30 år gammel kvinne som har bestemt meg for å bli alenemamma. Ønsket om barn er ubeskrivelig høyt for meg. Har tidligere vært gravid 2 ganger, 1 gang mistet jeg barnet halveis i svangerskapet. 2.gang fikk jeg ett veldig sykt barn som ikke fikk bli eldre en 2 måneder. Fikk mine 2 i ett fast forhold. Men er nå alene og ser frem til å kunne få flere barn. Var på stork i helgen for min første inseminasjon og går nå meg ett kjempestort håp, men har også lest mye om dette. Så kommer ikke til å "bli slått i bakken" om testen er negativ om en ca 10 dager. Men såklart jeg håper og håper :-)(og håper litt til) Har iallefall gode sjanser ser det ut til, alt er normalt, gynekologen mener dette skal lykkes fort, og storkeklinikken mener jeg kom på perfekt tidspunkt. Gleder meg masse til alt som kommer, om det er flere forsøk eller hva det er så er det iallefall er svangerskap som venter på meg i fremtiden:-) Bor i nærheten av Oslo, så noen gang når det blir arrangert treff for prøvere e.l så kanskje jeg henger med.
Håpefull38 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hei Ønskerflere! Har ikke vært så lenge inne her jeg heller. Så trist å høre om de to tidligere graviditetene, det må ha vært helt forferdelig! Men så bra at du starter opp på nytt alene:-) Var selv på Stork for 2. forsøk 17. juni( har vært der to ganger for 1.5 år siden, men hadde et håpløst utgangspunkt pga stoffskiftet), er på 14.dag i dag. Fikk noen små blødninger på mandag som jeg ikke vet om det er mensen. Er i alle fall virkelig en extra light- utgave! Testen i dag var også negativ. Skal ta en ny om et par dager bare for å sjekke. Går ikke dette bra, tar jeg en pause frem til utpå høsten. Nå vil jag ha litt ferie, og tenke på annet enn sykluser, symptomer og mensen. Håper det lykkes for deg:-)
Månestråle75 Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Hei, og velkommen hit ) Lillejenta mi på 3 måneder er et bevis på at det kan lykkes på første forsøk. 27.juni var det 1 år siden mitt første og eneste besøk på Nordica. Ønsker deg masse lykke til!
ønskerflere Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Så i en annen tråd her håpefull38 at det desverre ble en negativ test, så kjedelig:-( Kan godt forstå du vil ha litt ferie nå og prøve igjen utpå høsten. Ja det var beintøfft å miste barna mine, de var som de aller aller fleste barn så høyt ønsket. Men til tross for alt så er jeg glad jeg fikk 2 måneder med mitt andre barn. Fikk oppleve morslykken også utenfor mangen. Og Månestråle 75 hvilken inspirasjon da;-) 27.Juni er jo netopp datoen jeg hadde mitt første forsøk. Kanskje jeg også er så heldig at det lykkes. Har iallefall noen symptomer, men tar ikke det så alvorlig. Fortsatt 9 dager igjen til jeg skal teste så. Takk for lykkeønskninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå