togutter Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 i hele dag har jeg gått å vært kvalm og hatt rimelig sterke mens-smerter.. ikke så sterke at jeg tror det kan være rier.. Håper så at det er et tegn på at noe er i ferd med å skje.. noen som har hatt slike "tegn"?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 De siste ukene har jeg hatt noen dager med skikkelige menssmerter ja, men han holder seg fortsatt inne gitt Spydde sist forrige onsdag. Har nå 6 dager til termin og håper jo at noe skjer snart da
meg & to små vampyrer Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har vært mye kvalm i det siste, men det tror jeg er på grunn av varmen.,..
togutter Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 okei, da legger jeg bort det håpet, og begynner å lete etter andre "tegn" ;-) Neida.. er bare så kjett å ikke vite når det skjer noe, vært så mye greiere om man hadde hatt en dato å forholde seg til:)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Husker ikke helt når det var, men ca 1-2 uker før fødselen med første mann, hadde jeg en dag som jeg var SUPER kvalm og hadde rimelige sterke mens-smerter, så denne gangen kommer jeg nok til å ta det som et tegn om at noe vil skje innen kort tid om jeg opplever det nå også
Sjokolademonster Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Min fødsel startet med sterke menssmerter forrige gang. Hadde det i ca 12 timer, og kom inn på sykehuset med 5 cm åpning og 2,5 time etterpå var gutten vår ute :-) Håper du er i gang da? Mine var regelmessige, men ikke så innmari vonde... 6 min mellom hele natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå