Gå til innhold

Noen som har/har hatt p-stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var den?

mye spotting? el. lignende? (andre plager?)

sitter og leser brosjyrer om prevansjon etter fødsel.

gikk på cerazette etter første barn,men de funka ikke for meg..

syns hormonspiral høres skummelt ut..og p-sprøyte har jeg heller ikke lyst å ta,hater sprøyter.+ at det kan ta langt tid før man blir gravid igjen etter den.. (vil ha ett barn til om noen år.. ;P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

vil gjerne høre mange erfaringer.. ;)

Skrevet

Hadde p-stav i et år, da orka jeg ikke mer. Brukte cerazzette etter jeg fikk nr. 2, men ble fryktelig hormonell og la på meg osv. (+ at jeg ble gravid med nr. 3 mens jeg brukte dem) så etter nr. 3 skulle jeg være lur å sette inn p-stav. Legen sa til meg at jeg ikke burde sette den inn siden jeg hadde reaget sånn på cerazette, det var mangen av de samme bivirkningene på p-staven. Det hadde hun helt rett i, som sagt, så orka jeg ikke å ha den lenger en et år, da var det rett før jeg rev den ut selv!! Ikke vondt å sette den inn, å ikke vondt å ta den ut, ble bare fryktelig blå på armen etter at jeg hadde satt den inn. Hadde hormon spiral etter at jeg fikk eldstemann, var mye mer fornøyd med den. Nå bruker jeg ingenting, mannen har vært hos legen å ordna seg :-)

Skrevet

ikke helt det jeg ville høre..

men dytter igjen for å se om noen andre har annen erfaring.. ;)

Skrevet

Jeg har P-stav, satte inn den helt nylig. Jeg har gått på cerazette i 2 år og p-staven inneholder jo mer eller mindre det samme virkestoffet. Så jeg vil ikke anbefale den hvis du ikke er fornøyd med cerazette.

Skrevet

Jeg hadde p-stav i 3 år Og har vært kjempe fornøyd med den De siste to årene har jeg brukt p-plaster og er kjempe fornøyd med det og

Er egentlig bare tilfeldig at jeg bruker plaster nå istedenfor stav Hadde lyst til å prøve plaster før enn jeg evt satte inn en ny stav, men har også vært så fornøyd med plaster at jeg har fortsatt med det

Jeg anbefaler både p-stav og p-plaster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...