Gå til innhold

Til: "på´an igjen?"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Da har jeg vært hos jordmor. Er 9+0 i dag, og hun fant faktisk hjertelyd med doppler! 172 slag i min, så de banker fort de små hjertene. Hun pleide ikke å finne hjertlyd så tidlig, og tror jeg er en uke lengre på vei, altså 10 uker.

Jeg spurte om det var farlig med doppler hjemme, og hun sa at det eneste man må passe på er at man ikke blir kjempebekymret hvis man ikke finner hjertelyden en dag. Mange blir litt "avhengige" av å høre hjertelyden mange ganger om dagen. Jeg spurte om den kunne forstyrre babyens hjerte, eller høre til skader eller abort, og da svarte hun: "Nei nei nei nei. Det er kjempemye sterkere strålinger fra ultralyd, og det bruker vi jo." Og det er jo mange her inne som går til ultralyd både veldig tidlig, og ganske ofte.

Så det var i hvert fall det svaret jeg fikk.

 

Hvor lang tid gikk det fra du bestilte din, til du fikk den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phu... Det var godt å høre...

Har prøvd 2 ganger å høre, men selvfølgelig ikke funnet noe.... klarte å bli bekymra av det hun andre skrev, selv om jeg ikke har funnet advarsler noen plass på nett....

 

Jeg bestilte min på ebay fra england og fikk den på under en uke!!!

 

Gleder meg masse til jeg kommer til uke 10 (er 7 idag) og skal på UL 7.august...

 

Takk for oppdateringen:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...