Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er ildrød har fått smertefulle sår og det ser ut som huden preller av under armen. Og det lukter grusomt, svir og klør. Noen som vet hva det kan være og hva kan jeg gjøre med det?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har sluttet helt å bruke deodorant på den armen. Og vasker meg kun med vann og renser med saltvann. Men det blir ikke bedre, bare verre og verre. Lukten har kommen de to siste dagene og jeg skjemmes, er så flaut. HI
Patetica fåkksi Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Du kan ha haar som har vokst inn i huden igjen, og som har blitt betent og derfor lukter forderdelig. Hva med en tur paa apoteket, kanskje de selger saanne vaatservietter med antibiotika i som kan ta vekk en mulig infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Soppinfeksjon i varmen hadde jeg tippet på
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Hvis det fortsetter å bare bli værre ville jeg tatt en tur til legen. At det lukter får det til å høres ut som en infeksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå