Gå til innhold

Noen som har/har hatt p-stav?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var den?

mye spotting? el. lignende?

sitter og leser brosjyrer om prevansjon etter fødsel.

gikk på cerazette etter første barn,men de funka ikke for meg..

syns hormonspiral høres skummelt ut..og p-sprøyte har jeg heller ikke lyst å ta,hater sprøyter.+ at det kan ta langt tid før man blir gravid igjen etter den.. (vil ha ett barn til om noen år.. ;P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det. Blødde i rykk og napp stort sett hele tiden og etter 1 og 1/2 år gav jeg opp. Så da tok jeg den ut. Og brukte god gammeldags kondom til vi fann ut at vi skulle prøve og få et barn til :-)

Skrevet

Den fungerte veldig bra på meg , ble kvitt blødninger med en gang og hadde det ikke før jeg tok den ut..men dette er jo veldig inviduellt. Jeg blør lite fra før , så vet ikke om det er med på å virke inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...