Gå til innhold

Hehe... Jentefarge ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket litt med 4,5 åringen vår om huset vi skal bygge etterhvert og kom inn på rommet hans. Så spurte jeg hvilken farge han ville ha på veggen, og det kom kontant: "Rosa!". "hmmm", svarte jeg "det kan bli litt voldsomt, og er ikke rosa mer en jentefarge da?". Mest bare for å se hva han svarte på denne påstanden. "Jooo...", svarer han nølende, "rosa ER en jentefarge, men det gjør ikke noe, for jeg liker jo jenter!"

Kunne ikke annet enn å le da, hehe... Og, det er helt sant, han er faktisk veldig flink til å leke med jenter, leker like gjerne med jenter som gutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så skjønt sagt da!! Dem sier mye herlig de små! :)

Skrevet

Hehe, så søtt..

Kanskje han kan møte guttungen min på 2,5 år. Han skal bestandig ha den rosa koppen og den rosa flasken...

Skrevet

Hehe, ja kanskje det :-) Eldstemann hadde også en lang rosaperiode og var superglad da han siste året i barnehagen var rosaruss med rosa lue ;-) Egentlig synd at det er blitt slik at rosa er "jentefarge". Jeg tør ikke la min 4 åringen bruke rosa fordi de sliter litt med litt småmobbing i det skjulte i barnehagen fra noen av barna, så er redd de ville ertet gutten min da. Han får rødt i stede på sko, støvler ol, og så får han heller få rosa kopp osv hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...