Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hvordan ser vognselen ut? Har fått ny vogn siden den vi hadde ble skadet på fly (hadde modell 123 før). Selen til den nye vognen henger helt sammen og er ikke mulig å få tredd igjennom ryggen og setet. Kan kun festes ved hoftene. Er det denne selen som hører til vognen eller har jeg fått feil? Det er jo hull i setet og ryggen til seler, men disse får man jo da ikke brukt med denne selen. Og dessuten var den vel liten til min 3-åring, måtte stille den helt ut. Til den gamle trillen var selen til å ta fra hverandre i 5 deler. Tusen takk for svar om noen har denne trillen!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2009 Ingen som har denne? Får kanskje prøve å ringe simo. Hun på babyshop skulle bestille ny, men tenk om jeg får samme.. Lurer på om det skal være den selen.. Hmm
Zitro Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Ja,det skal være dem selene. Dem er nye, og skal visstnok være bedre for barna pga større bevegelsfrihet. Dem funker helt greit, synes nå jeg ihvertfall. Eneste som er dumt er at jentungen setter seg opp en del ganger selv sa siden hun nå ikke fysisk sitter fast i ryggen på vogna lenger. Men det er bare å dytte hun ned igjen så gir hun seg etter en 4-5 ganger :-)
Alenemamma :) Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Hei:) Jeg har desverre ikke noe erfaring med denne vognene men har hatt simo kombi, Er det en plastikk(dings) foran på alle endene? I så fall ta at den og tre selen inn i hullene og så fest på plastikk(dingsen) igjen . Håper dette var til hjelp:)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 Nå har jeg ringt simo og de sa at det var lagt i feil, at den selen var til brio vogn.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2009 Skjønner hva du mener, det var slik på den gamle trillen. Selen vi har fått med til denne vognen henger sammen og går ikke å ta i fra hverandre noe sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå