Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 skal dere ha stort eller lite bryllup? hvem ber man ? vi tenker et minst mulig egentlig. jeg , mannen min og barna søsken (jeg har 1 voksen og han har 6 (2 barn 4voksne) foreldre, besteforeldre, oldeforeldre faddere( ved evt sammenslåing av dåp og bryllup ) ,forlovere 2 bestevenner og kanksje noen få til ekstra. er dette for lite ? er det uvanlig ?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 ps. han har også 2 stesøsken, og stemor i tillegg....
Mini nr 2 i mars Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Hva som er vanlig eller uvanlig vet jeg ikke...Men det er deres bryllup, og dere gjør det som dere ønsker den dagen =) Det finnes mange måter å gjennomføre et bryllup på, og ønsker dere et lite bryllup så syns jeg dere skal gå for det! Selv kommer vi nok til å ha et relativt stort bryllup, men det er fordi vi ønsker mange venner tilstede, og så har vi ganske stor familie(kommer ikke til å be søskenbarn). Jeg syns det viktigste på en sånn dag er at man feirer sammen med dem man ønsker å ha der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå