Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hvordan får jeg pc'n til å automatisk låses når jeg er borte fra skjermen? Vet jeg kan trykke ctrl+alt+delete og låse den, men jeg vil det skal skje automatisk.... Kan noen hjelpe? Takk
Skorpionen<3 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Trykk på høyre museknapp på skjermbildet > Tilpass > Skjermbeskytter > Velg f.eks TOM > Huk av alternativet "Vis påloggingsskjerm ved gjenopptakelse" > Bruk > OK. Ferdig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå