Gå til innhold

Dere med BRIO RACE trille....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fotpose til vogna??? Jeg har vurdert å kjøpe ei trille,men etter som jeg skjønte på den ene leverandøren,så finnes d IKKE fotpose til den vogna :0 .......!!! Men d står i produktbeskrivelsen at d skal gå an å kjøpe fotpose i tillegg..............!!! Er dere ellers fornøyd med trilla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som er den stolte eier av ei race trille :-0 ???????

Skrevet

Er velgi fornøyd med trolla.

 

Vi har ikke fotpose, og har heller aldri sett behovet for det! kanskje behovet er der hvis du skal bruke den som sovevogn?

Skrevet

Er vogna stiv å trille?? Noen av disse trillene er jo så stive,så jeg er litt redd for at denne og skal være d......!! Jeg skal ikke bruke den til sovevogn,men jeg hadde ville hatt en fotpose fordi :-))))) !!! Ser de har tilbud på race-trilla på kids&care nå,så jeg blir nok antaglig å handle meg ei der.............

Skrevet

Den er utrolig god å trille. Veldig bra fjering, gode hjul og en veldig stødig vogn!

Skrevet

Den er veldig god å trille! Jeg hadde fotpose til min brio race, så det finnes ;)

Skrevet

Takker for svar :-)))))) Da er jeg vel bare ett tastetrykk fra å kjøpe vogna ;-))) .....og fotpose SKAL jeg ha,om så fabrikken må sy en egen til meg (he he he he he)

Skrevet

Flere som har erfaringer med denne trilla???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...