mamma2010♂ Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Noen her som har blitt fort gravid etter (medisinsk) MA? Er redd syklusen min er blitt uregelmessig nå, har alltid hatt regelmessige. Gyn anbefalte også at jeg ventet med å bli gravid til etter neste mens. *Utålmodig*
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hei,min syklus ble ustabil etter ma.Brukte clearblue fertilitetsmonitor og ble gravid på 3pp etter det
LaBellaBella Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Ble gravid igjen i 3 pp etter MA. Hadde også litt ustabil syklus etter utskrapingen og min va veldig regelmessig før. Venten med å prøve tile etter første mens da gyn anbefalte dette. Lykke til, er nok en spire på plass snart
monkri mamma til 4 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 ble gravid igjen i 4 pp etter MA. syklusene mine ble litt utabile.. siste pp ble den i orden igjen og da ble j gravid.
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Kroppen min trengte 8 måneder. Nå håper jeg spiren sitter godt!
firren Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Jeg hadde en MA med utskraping, og startet opp med prøvingen med en gang. Gikk til akupunktur, fikk en mens, og tok Pergotime... Ble gravid! :-D Er i dag 11+1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå