It's all about me Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Liker det ikke. Høres ut som en ikke klarte å bestemme seg mellom to navn og tok litt av begge.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Ikke min smak. Samme type navn som Chrisander, som jeg heller ikke liker.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 det er et "berømt" fylle-hotell på mallorca som heter det. tror faktisk det er en kjede av hoteller, dit alle ungdommer under 25 drar for å være en uke på fylla i syden
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Må si det er den mest latterlige navnet jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 vet ikke hvor gammel du er, HI, men det navnet skriker "ung mor", he he.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 det var fint, men veldig uvant. Ble litt tungekrølling for uttale. Så lenge det passer barnet og evnt søsken, så kjør på. Men heter søskene Ole og Kari blir det ikke helt riktig;)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Er det til jente eller gutt? Uansett, forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 hæ,hva for noe.....er det noe navn da. høres ut som det er noe du pynter til jul med.jævlig navn.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 Dattra til leieboeren vår heter det, synes det kler henne godt. (hun er voksen med et eksotisk utseende, er blandigsbarn) Ville ikke brukt det selv, men synes det er ganske fint.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #14 Skrevet 1. juli 2009 synes egentlig det er litt dumt med slike tråder som dette jeg,tenk på de som faktisk bruker disse navnen på sine barn,dem kan faktisk synes det er litt dumt at navnene blir kritisert på denne måten,,, Kan vi heller ikke være voksne og lage fornuftige tråder som IKKE kan såre andre?? Ha en fin sommer alle sammen
Tigerpote Skrevet 1. juli 2009 #15 Skrevet 1. juli 2009 Siden du spør, må jeg være ærlig å si at jeg synes det var et aldeles grusomt navn. Som mange andre hjemmesnekrede navn; Crossander, Carosander, Philiander, Doander osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå