Mirakel <3 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hei:) Jeg har fått beskjed idag at de skal forandre medisineringen nå på det siste forsøket mitt.Kjempeglad for at de mener at jeg er dugelig til et til Skal rett på menopur denne gang og settes inn anagonist. Noen her som har erfaring på dette??? Hva er anagonist og hvor lenge har dere gått på menopur??Jeg tar nok en pause nå før dette siste forsøket også,men det er kjekt å vite....Har begynt på akupunktur og homeopati så jeg vil forsøke det en stund først
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Hei! Kan ikke svare deg på spørsmål om menopur, har bare vært borti puregon. Men jeg fikk antagonist ved dette forsøket. Det betyr at du slipper å spraye, men begynner rett på sprøyter. Jeg begynte med puregonsprøyter på mensdag 2, var til UL etter 4 dager og startet med orgalutran-sprøyter etter 5 dager. Disse forhindrer spontan eggløsning. Jeg tok to forskjellige sprøyter i tre dager, så satte jeg eggløsningssprøyte dag 9 etter at jeg startet! Må si at det var himmelsk i forhold til langt regime med spraying. Jeg hadde en god del bivirkninger av sprayen og var følelsesmessig ødelagt i lang tid etter det første forsøket. Jeg har også gått til akupunktur siden forrige forsøk. Det har gjort syklusen min litt lenger, noe akupunktøren sier er bra! Da rekker slimhinnene å bli tykkere. Det har også gjort meg tryggere på en måte, jeg slapper mer av og er trygg på at det eg god blodsirkulasjon i hele kroppen, spesielt i underlivet. Vil bare ønske deg lykke til og si at du er heldig som får kort regime, mye mindre tøft for kroppen, både fysisk og psykisk! Ønsker deg masse lykke til!
Mirakel <3 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2009 Takk for svar bobbygirl Jeg syntes det her hørtes bra ut. Jeg har også blitt dårlig den siste gangen av sprayen så jeg er veldig glad for kort regime på siste forsøk Jeg har også begynt på akupunktur/homoepati og skal gå på den en stund før neste forsøk... Orker ikke enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå