Gå til innhold

Dere som "kun" jobber som vikar..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det i forhold til nav?? Det eneste jeg har fast er hver 3 helg.. men jeg jobber jo masse ekstra, hvordan regnes dette ut ?? Sender dere med lønnslipp eller?? Noen som vil fortelle..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Mulig regler er forandret, men da jeg for...9(!) år siden ikke hadde fast jobb, men jobba litt her og der, så gikk jeg inn under ordninga som frilanser. Da tok de utgangspunkt i gjennomsnittslønna for de 3 siste årene- og av det ble det satt fødselspenger..

Vet ikke om det er nødvendig med lønnsslipper? de tar kanskje bare ut tall fra ligningen? Men du kan jo ta med lønnslippene fra i år av. de har jo ikke komet inn i noe system enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...