Bassen&Spira <3 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hvordan gjør dere det i forhold til nav?? Det eneste jeg har fast er hver 3 helg.. men jeg jobber jo masse ekstra, hvordan regnes dette ut ?? Sender dere med lønnslipp eller?? Noen som vil fortelle..
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hei. Mulig regler er forandret, men da jeg for...9(!) år siden ikke hadde fast jobb, men jobba litt her og der, så gikk jeg inn under ordninga som frilanser. Da tok de utgangspunkt i gjennomsnittslønna for de 3 siste årene- og av det ble det satt fødselspenger.. Vet ikke om det er nødvendig med lønnsslipper? de tar kanskje bare ut tall fra ligningen? Men du kan jo ta med lønnslippene fra i år av. de har jo ikke komet inn i noe system enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå